sobota, 23 listopada 2013

Werdykt 2 -óch stażystek



CZEŚĆ,CZOŁEM,HEJ,SIEMA! No to mamy koniec stażu PepsiHD i Wixciary no to ten przejdę do konkretów.
PLUSY I MINUSY NA TEMAT PepsiHD –
Zacznę od plusów :
Wymyślasz bardzo świetne ‘akcję’ masz bardzo wielki talent do wymyślania różnych scen (w opowiadaniu), bardzo ale to bardzo piszesz długie rozdziały które nie są monotonne i to jest największy plus.
Dialogi-wychodzą Ci świetnie , w szczególności te gdzie są tak jak by „zboczone” hahah. Ogólnie dobrze też radzisz sobie w tego typu sprawach HAHAHA.

A teraz minusy :
- Robisz błędy (ale nie winie Cię za to bo sama je robię).
- Trochę moim zdaniem akcję z tą ich „miłością” za szybko zrobiłaś. (ale może tak jest o wiele lepiej?)

PLUSY I MINUSY NA TEMAT Wixciary –
Zacznę znowu od plusów :
Więc tak bardzo dobrze opisujesz i układasz zdania. Nie ma u Ciebie w ogóle błędów , chyba ,że ja ich nie widzę.
Dialogi- mało ich u Ciebie było , ale dobrze sobie z nimi radzisz i to mi się podoba.

MINUSY :
- Dobijało mnie przez cały twój staż ,że twoje rozdziały są krótkie(może przez to ,że nie miałaś weny i pomysłów?).


 POCZĄTKOWY WERDYKT :
Dla PepsiHD – Sprawowałaś się bardzo dobrze ,ale to bardzo. Jestem Ci ogromnie wdzięczna bo to przez Ciebie te opowiadanie stało się ciekawsze i takie lepsze? Myślę ,że gdybym Ciebie przyjęła to nie zawiodłabym się na tobie.

Dla Wixciary – Szczerze mówiąc również dobrze się sprawowałaś na stażu. Lecz nie mogę tego dokładnie określić, ponieważ dodałaś tylko 3 rozdziały. Przez te 3 rozdziały nie mogłam tak naprawdę niczego się dowiedzieć konkretnego. Waham się Ciebie przyjąć , również dla tego ,że napisałaś mi ,że nie zależy Ci na zostaniu tutaj.

KOŃCOWY WERDYKY –
PepsiHD – Stwierdziłam ,że powinnam Ciebie przyjąć ! Gratuluję ! Mam nadzieje ,że nie robię błędu. I nie zawiedziesz mnie. Jeszcze raz Gratuluję !  Ale pamiętam przemyśl czy na pewno zgadzasz się na to. I napisz mi na priv „tak” lub „nie” :)

Wixciary – Myślałam długo i doszłam do wniosku ,że za ryzykuję. A co mi szkodzi? Moim zdaniem fantastycznie piszesz rozdziały tak i jak Gosia. Ale jak na górze napisałam nie mogłam tego określić czy sobie dasz rade po 3 rozdziałach. Więc Gratuluję ! Zostałaś przyjęta. Ale pamiętam przemyśl czy na pewno zgadzasz się na to. I napisz mi na priv „tak” lub „nie” :)

PS: Przepraszam ,że Cie nie poinformowałam o tym rozdziale ,już na gg Ci wszystko wyjaśniłam.

Myślę, że ten werdykt był pozytywny. Przypomnę ,że już od jutra będzie otwarty staż! A w związku z tym przyjmuję już Kelsey Johns . Która pare tygodni czekała ,żeby w końcu znaleźć się tutaj na stażu. Przyjmę jeszcze jedną osobę ! Ale macie czas do 27 listopada wysłać swoje zgłoszenie na moje Gadu Gadu! I tak musi być koniecznie na gg. Aha i jeszcze jedno dajcie chociaż komentarz pod rozdziałem jakim kolwiek to bardzo motywuję i uszczęśliwia nas. To tyle z mojej strony.
Kocham Was! 
Lilly♥

3 komentarze:

  1. to jak zostały przyjete dwie.?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Lilly uważam że źle zrobiłaś wybierając Natalię. Twoje opowiadanie jest fajne ale ma jeden minus ,,rozdziały pisane przez Natalię!'' Czytam je od samego początku i rozgłaszam je wśród swoich koleżanek ale teraz przestane bo ja pojawiła się Natalia opowiadanie stało się głupie! Daj znać kiedy zauważysz że popełniłaś błąd w przyjęciu Natalii bo do PepsiHD nie mam nic bo ona naprawdę fajnie piszę./Była czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli skomentowałeś/aś jestem Ci strasznie wdzięczna. Bo to dla mnie wiele znaczy. Oraz motywuje do pisania kolejnych rozdziałów !