środa, 22 stycznia 2014

Powrót & Przywitanie



   Cześć tu ja Natalia ( Wixciara ), jakiś czas temu,  pokłóciłam się z Lily i mnie '' wyrzuciła ''
teraz jednak stronkę przejął kto inny, i z powrotem mnie dodał, ale na staż. Wiec można powiedzieć że wróciłam, ja się strasznie ciesze z tego powodu, nie wiem jak wy, ponieważ spotykałam się tutaj z krytyka, ale mówi się trudno. Mimo wszystko od dzisiaj dodaje rozdziały.
  Od teraz będę się podpisywać Natalia, a nie Wixciara jak wtedy.

Mam nadzieje, ze rozdziały które bd dodawać bd się wam podobać. Z Administratorka, się bardzo zakolegowałam, wiec nie przewiduje jakiś niejasności miedzy nami.

   Oraz też chciałam was przeprosić, bo to wam się w szczególności należy. Zachowałam się nie odpowiednio wiem, ale Lily wiedziała o wszystkim, mimo to wyszło jak wyszło. Wiec jeszcze raz bardzo przepraszam że się nie udzielałam, ale miałam problemy osobiste.

 Pozdrawiam Natalia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli skomentowałeś/aś jestem Ci strasznie wdzięczna. Bo to dla mnie wiele znaczy. Oraz motywuje do pisania kolejnych rozdziałów !