czwartek, 9 stycznia 2014

Informacja

 Znalazłam pierwszą ochotniczkę na staż cieszę się :) Ma na imię Roksana i będzie się podpisywać Swaggy, przyjmuję ją na miesiąc i jak się sprawdzi dobrze to pozostanie na tym blogu, poszukuję jeszcze jednej kandydatki na staż również na miesiąc pod koniec wybiorę kto lepiej się sprawuję na tym blogu:) Wyłączyłam weryfikacje obrazkową :) Kontakt na oficjalnym dzisiaj założonym asku naszej strony możecie tam pytać także o kolejne rozdziały^^  Więc życzę jak na razie powodzenia Roksanie jej rozdział pojawi się po moim, tak piszę już nn:)

3 komentarze:

  1. Niby gdzie i kiedy ona się zgłosiła na staż? Bo nie ma żadnej zakładki z tym całym "stażem". Wydaję mi się ,że coś tu ściemniasz. Ale okej ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ściemniam mój kontakt tu wcześniej był i ona się zgłosiła ale skoro wam tak zależy to zrobię zakładkę z stażem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłosiłam się na fb Gosi, coś wam nie pasuje? Nie musicie wierzyć ale jakoś nas to nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli skomentowałeś/aś jestem Ci strasznie wdzięczna. Bo to dla mnie wiele znaczy. Oraz motywuje do pisania kolejnych rozdziałów !