niedziela, 5 stycznia 2014

Odchodzę...

  
Brak mi siły już. Wiem założyłam te opowiadanie , ale tak to już jest. Nie mam już weny jak dawniej. Jeszcze do tego nikt nie komentuje. To w ogóle mi się nie chce już pisać(rozdziałów). Tak więc oddaję bloga Gosi.(oczywiście jeżeli ona będzie chciała etc.) A co z Wikciar'ą? Wkurza mnie to ,że nie dodaje rozdziałów. Możliwe ,że też tutaj nie zagląda. Rozumiem ,że jest szkoła. No ale proszę was ,żeby przez dwa miesiące nie dodać rozdziału. Przyjęłam ją , a ona krótko mówiąc na to miała i tak wyjebane. Tak więc usunęłam ją z bloga. Cóż Kelsey odeszła z pewnych powodów (między innymi brak weny-do tego bloga) No i tylko pozostała tu Gosia. To już jej sprawa co zrobi z nim. Także o to w tej chwili was zostawiam w rękach PepsiHD. Żegnam.

W razie czego tutaj można mnie znaleźć -


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli skomentowałeś/aś jestem Ci strasznie wdzięczna. Bo to dla mnie wiele znaczy. Oraz motywuje do pisania kolejnych rozdziałów !